Re: Lehce OT: Eagle v rukách Autodesku

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Březen 3 16:41:46 CET 2017

Koncem r. 2015
verze 2015-08-23 BZR 6115 (dál se mi nechce opisovat, zkopírovat nejde)

Teď jsem to zkusil znova.
Když dám Electrical rule check, zatuhne a nežere CPU.
Vygenerování netlistu asi OK.
Pcbnew zobrazilo pokusnou PCB z prvního experimentu.
Dal jsem načíst aktuální netlist:
- Vylezlo okno s chybovou hláškou, že nemůže načíst nějaké soubory z netu a
z nějaké cesty na C: která tu nikdy nebyla (C:\Jenkins\...)
- Původně byla chyba jiná, ale už si to fakt nepamatuju. Podezříval jsem
nějakou chybu v mých součástkách, přeci jen jsem knihovny pro KiCad nikdy
předtím nedělal, ale ani po pokusném vymazání všech dodělaných součástek ze
schematu problém nepřestal.

Dál jsem to nezkoumal, musel jsem honem projekt udělat znovu, aby se to dalo
vyrobit. Tohle byla extrémně demotivující epizoda. Raději jsem ho zas udělal
v Eaglu.

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jaroslav Buchta
Muzete upresnit problem a kdy to bylo? Kicad se velmi rychle rozviji,
upgraduju cca po pul roce a vetsinou se nestacim divit (v dobrem)
A kazdy problem mel zatim reseni.
Pripojene knihovny uz jsou take dost rozsahle, jen je problem, ze behem
vyvoje v nich bylo mnoho radikalnich zmen a clovek si musi zvykat nebo
tam prenaset stare soucastky a moduly, nastesti je to zpetne
kompatibilni skvele.