Re: Lehce OT: Eagle v rukách Autodesku

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Pátek Březen 3 13:54:53 CET 2017

Ahoj Petre,

ohledne toho Kicadu, take jsem si jeste poradne nezvykl, ale po te co
jsem videl a vyzkousel si todle
https://www.youtube.com/watch?v=CCG4daPvuVI - uz eagle proste
nepotrebuji (nekde jsem ted zahledl ze to sice ma umet taky...). Navic
to priserne omezeni na rozmery free verze, kde jsem si soucastky nemohl
dat ani docasne za roh abych na ne poradne videl...

Jen na editor schemat jsem si stale poradne nezvykl.

Blby je, ze v kicadu uplne chybi nejake online vyhledavatko soucastek a
jejich pouzder. To me tam asi stve nejvic, neustale nekde hledat po
webu. Ale pokud vim tak todle ani Eagle nema vyresene.

Pry existuji lide co jim to takhle vyhovuje, protoze maji sve soucastky
a sva pouzdra pro rucni osazovani (cim se to vlastne efektivne lisi?).

Takze cenovou politiku Eaglu vlastne vitam, protoze lide co to potrebuji
jen obcas jako ja snad prejdou na kicad a ten se tim snad jeste zlepsi. :-)