netbook win10 nebo win7

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Březen 3 10:14:35 CET 2017

Já bych přidal opačnou zkušenost. Mám tablet VisionBook 8Wi Plus. Koupil
jsem to spíš jako hračku. W10 1GB paměti, 32GB disk, Intel Atom 1,33GHz.
Windows a ProgramFiles zabírají 10GB. Po zastavení nesmyslných služeb a
ničemných efektů je to nečekaně svižné. Ale záleží na tom, k čemu to má
sloužit.

Mě třeba štve, že to má jen jeden usb konektor, který slouží i pro
napájení. Takže jakmile tam cokoli zapojím, jede to z baterie. Koupil
jsem mikrousb hub, který má konektor pro napájení a ta potvora tím
napájí jen přídavné zařízení, ale ne vlastní tablet. Proč, jsem nepochopil.

Martin Záruba