Budou nove Li baterky s tuhym elektrolytem

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Pátek Březen 3 08:51:03 CET 2017

u nas staci zmenit nazev s.r.o a jede se dal :-).
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zuffa Jan
Sent: Friday, March 03, 2017 8:48 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Budou nove Li baterky s tuhym elektrolytem

Spominam si na film (no neviem ako sa vola) kde vytvorili celu falosnu stavkovu kancelariu a cely podvod kedy obrali mafiana zahrali az do konca. koncilo to akoze zastrelenim jedneho z akterov a prichodom policie (tiez falosnej) a utekom mafiana tak mozno je to aj tento pripad :) Len v tomto pripade uteka cinan

j.