Jednoduchy pristupovy system pro jedny dvere

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Červen 30 17:34:23 CEST 2017

EZ System
Spokojenost....
J. Polivka

----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, June 30, 2017 4:28 PM
Subject: Jednoduchy pristupovy system pro jedny dvere

Dobry den

doporucili by jste mi nejaky jednoduchy pristupovy system ? Melo
by to ovladat jedny dvere (zamek) , pocet karet staci asi deset,
ctecka karet aspon jedna. Kdyz to bude umet vic, nevadi.

Ale ovladani by asi melo byt pres notebook aby se daly snadno
vymazat jednotlive karty a pri pridani aby se dalo zapsat komu
ta karta patri. Predpoklada se casta ztratovost karet.

Diky