Jednoduchy pristupovy system pro jedny dvere

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Červen 30 16:55:15 CEST 2017

co toto:
http://www.ebay.com/itm/180KG-Magnetic-Electric-Door-Lock-RFID-Access-Control-ID-Card-Password-System-/332262192394?hash=item4d5c5eb50a:g:RHEAAOSw1BlZOlkV

nepoznam ten system ale pracujeme  s roznymi systemami u nas (aritech, paradox, adi...) a mozem povedat ze
za tu cenu aj s postovnym u nas nic nekupite. cena bude radovo vyssia

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Friday, June 30, 2017 4:28 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Jednoduchy pristupovy system pro jedny dvere

Dobry den

doporucili by jste mi nejaky jednoduchy pristupovy system ? Melo by to ovladat jedny dvere (zamek) , pocet karet staci asi deset, ctecka karet aspon jedna. Kdyz to bude umet vic, nevadi.

Ale ovladani by asi melo byt pres notebook aby se daly snadno vymazat jednotlive karty a pri pridani aby se dalo zapsat komu ta karta patri. Predpoklada se casta ztratovost karet.

Diky