Re: stínící plechy - výroba, postup

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Červen 30 10:10:46 CEST 2017

Preposielam:

> Chybí na co to je. Jestli na audio, nebo na měření...
>
> U měření se mi osvědčilo vnést do signálu trochu šumu zenerkami a samozřejmě
> něco trochu pochytat R-C a pak silně digitálně filtrovat (0,999 průměru +
> 0,001 čerstvé hodnoty). A žádné stínění není potřeba.

Vas postup funguje urcite dobre, ale len pre jednosmerne veliciny. V
realnom svete meriate vzdy f(x) = a0 + ... . Za tie tri bodky si
doplnte napr. aj Vas sum, nehovoriac o tom, ze si mozete zaviest
dalsiu premennu a to y - vzorkovanie. Podla mna Vas postup ma prilis
dlhu casovu odozvu a to moze byt problem.