Re: stínící plechy - výroba, postup

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červen 29 22:58:00 CEST 2017

Problém s přesností se týká řezání/stříhání nebo ohýbání?
Na oboje se dají udělat poměrně jednoduché ale dobře funkční přípravky.
Ustřihnout na pákovkách něco podle nakresleného motivu (kreslit podle
předem vyrobené šablony) není problém s přesností na nějakou desetinu.
A i na stříhání se dají na pákovky snadno namontovat regulovatelné dorazy
pro přesně (a hlavně opakovatelné) stříhání.
A ohnout na malém ručním ohraňováku opět s dorazem podle předem
nachystané šablony lze taky docela slušně.

Trochu mě překvapuje i ta vysoké cena za laserové řezání. Pokud máte
rozumně udělané podklady a je to snadno vyrobitelné (co nejméně propalů),
tak je dneska laser většinou dost levná zálažitost.

PL