RFID dosah do 2m

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Červen 29 11:56:45 CEST 2017

Ze 125 kHz se da vymacknout az 1m, aspon tak to pisou vyrobci u logn
range ctecek: https://www.soselectronic.cz/products/acm/acm08y-rs232-114200
Pak je 13,56 MHz (Mifare, NFC apod.), tam to moc neznam, pouzivame je na
male vzdalenosti, ale nebude to lepsi.
Na vetsi vzdalenosti se pouziva UHF 868MHz s pasivnimi a aktivnimi (maji
baterii) kartami. Ty aktivni dosahnou nejvice, klidne 10m a vice.
Mame v provozu ACM812A, meli ji v SOS, ale uz tam neni:
http://www.goldbridgesz.com/products.asp?smallclassid=75
A pak Tagmaster Confident od Ivaru:
http://info.ivar.cz/rs/uhf-reader/

Hledal bych timto smerem.