co vlastne stahuji ?

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Červen 29 10:34:46 CEST 2017

Na tohle mám Comodo Firewall (verzi 5.10 - v novějších verzích
vylepšovali ui až k úplnému vylepšení a mně se to nelíbilo) v režimu
uživatelských pravidel. Tím se dají jeden po druhém odchytit a zakázat
užvaněné procesy, programy které volají domů apod. Též jsem tím
vysvětlil w10, že mají sedět v koutku a být zticha, aniž bych musel
pochopit asi padesát různých mechanismů, kterými se ve windows
spouštějí nechtěné procesy.

Aleš Procháska