co vlastne stahuji ?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Červen 29 08:27:35 CEST 2017

Holt dnesna doba v kombinacii s OS, prehliadacom a obsahom webu
to uz nie je o MB ale o GB
Pre ff skuste nainstalovat uBlock, to prenos balastu hodne obmedzi
Wo win10 zakazat aktualizacie?
FF vypnut aktualizacie.
Ostatne najjednoduchsie je zapnut fw a zakazat vsetko okrem prehliadaca

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ondra hwnews
Sent: Wednesday, June 28, 2017 11:13 PM
To: HW-news
Subject: co vlastne stahuji ?

S prichazejicim letem jsem oprasil SIM kartu s mobilnim internetem, koupil 80MB balicek, ktery mi bezne loni stacil na cely vikend. Takto vybaveny jsem vyrazil na chatu a vecer zanul pocitac. Po 3 minutach, co jsem otevrel Firefox s nastavenou home strankou smerovanou na seznam . cz mi prisla SMS, ze mam data vycerpana a bylo vymalovano.

Otazka tedy zni, jsem vubec schopen vysledovat, co se vlastne stahuje a kdo to stahuje ?  Zatim si myslim, ze to nebyl prohlizec, ale W10 s nejakou aktualizaci.

diky za navedeni...  Ondra