pc: zachrana historie p3-500/10GB ...zmena hdd na 80GB ?

Vladimir vladimir na hkfree.org
Středa Červen 28 21:20:12 CEST 2017

Bude tam limit 32 GB, nektere 80 GB HD mely jumper na prepnuti na 32 GB,
kdysi jsem tim resil novy HD na specialnich strojich, které umely jen max
32GB a nebyl mozny upgrade Biosu.

Vladimir

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kubat Tomas
Sent: Wednesday, June 28, 2017 8:55 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: ot: pc: zachrana historie p3-500/10GB ...zmena hdd na 80GB ?

dobry den.
potreboval jsem pro mamku prodlouzit zivot jednomu pc, compaq-deskpro .
je tam proste preplnenej 10GB hdd, win Xp. je tam nejakej starickej sw.
proste  se mi do noveho vubec nechce.
sehnal jsem 80GB hdd, ale at ho jumperuju jak chci, v biosu vidim bud 14GB,
nebo 32GB.
je realny tam ten 80GB dostat ? mam ho naformatovat/zmensit na tech treba
32GB ?
vubec, ale vubec se mi do toho nechce, vubec se to nehejbe, proste hruza.
je to nejak lehce resitelny, nebo mam mamce ten pc "pohrbit" a ona to nejak
prezije :-).
o tehle historii na webou uz nic neni. na bordu taky zadnej popis ..
dik za pripadne info.
tomik.