OT: Technicke zajimavosti - trasa CB - Ostrava

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Červen 28 14:55:57 CEST 2017

To by do Ostravy z ČB jel celý den a Brnu by se asi i tak nevyhnul.
Já včera je odpoledne Jihlava - Praha a v noci zpět a absolutně bez
problémů všechny zúžení i Praha.
Ale je pravda, že kolem Brna teď hlásí mnohem více problémů než jinde.

Martin Hanek