Technicke zajimavosti - trasa CB - Ostrava

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Červen 28 12:34:01 CEST 2017

Osobně bych doporučil jeskyni Výpustek, která je přestavěná na vojenský bunkr:
http://www.cavemk.cz/jeskyne-vypustek/
Pak už je to kousek do Macochy a případně se zchladit v nějaké jeskyni.
Cestou zpět směr D1 se dá jet okolo Kojálu, ale nevím, jestli by byla možná nějaká prohlídka.
V případě více času doporučuju zajet k Mohyle míru u Slavkova.
Další možnost je cestou z ČB jet jihem a navštívit přečerpávačku Dalešice-Mohelno.
V Brně pak ještě mimo technického muzea bych doporučil vilu Tugendhat, případně při troše štěstí se bude konat nějaká prohlídka v atomovém krytu.

Určitě by se toho dalo vymyslet ještě víc, ale s ohledem na čas tohle všechno zabere víc jak jeden den.

T.K.