Fwd: Re: DC-DC menic 12V->24V cca 100W

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červen 27 10:08:21 CEST 2017

 27.6.2017, 9:57:54

IMHO, to tak zle nebude. Provozuji jednu gelovku, (tu nejlevnejsi co
sla koupit) jako prirucni zdroj, nekam kde neni elektrina. Tak 4x - 5x
za rok, pricemz ji, vetsinou vymlatim do mrtva. Po navratu doma dobiju a strcim
do skrine, když si vzpomenu (no spis nevzpomenu), tak ji tu a tam,
premerim a popr. dobiju. Tedy v podobnem rezimu. No a vyraznejsiho
ubytku kapacity jsem si vsimnul az letos, po cca 5 letech "muceni".

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz