Napajeci konektor

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Červen 27 08:40:49 CEST 2017

No pak Kubec mi snad posle jen ten kabel z nejakeho odpaleneho. Ten
stredovej na tom dejchaku jak se zda je nejaka identifikace vykonu zdroje -
melo by to byt nejak takto (az na ten greatz - na ochranu staci jedna dioda
- zbytecnej ubytek na te druhe):

http://www.cncnet.info/galery/ResMed/image.png

RV