Fwd: Re: DC-DC menic 12V->24V cca 100W

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Úterý Červen 27 08:32:13 CEST 2017

No prave, ze tim ze to je parkrat za rok tak noname baterka protazena
nekolika hlubokyma cyklama bude pristi leto na odpis - vyhodim minimalne
700Kc.

Ty trakce maji zvysenou dobu skladovani a rozdil v hlubokych cyklech je
fakt vyrazny. Navic je muzu pripojit na ten malej domaci solar, kde jim to
bude svedcit.

Proto se ptam na ten DC-DC menic - stacila by mi jedna baterie. Kapacita je
dostatecna - bez zvlhcovani a topeni to sezere maximalne 70Wh. Baterka ma
12V/8Ah coz je 96Wh - to si myslim, ze je slusna rezerva.

RV