Fwd: Re: DC-DC menic 12V->24V cca 100W

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Červen 26 21:35:00 CEST 2017

Ten zatracenej TB....grrr

-------- Přeposlaná zpráva --------
Předmět: Re: DC-DC menic 12V->24V cca 100W
Datum: Mon, 26 Jun 2017 21:34:22 +0200
Od: Admin HWnews <hwnews na cncnet.info>
Komu: gatilo <gatilo na centrum.cz>

No baterie urcene na hluboke vybijeni nestoji 300Kc, ale minimalne
jednou tolik. Tu co mam vybranou stoji 750Kc. I tak si myslim, ze se to
vyplati. Rozdil v poctu cyklu je znacny a to porovnavam baterie od
slusneho vyrobce. Noname za 300Kc bude hotova velmi rychle pri 70%
hloubce vybiti.

Ano moznost prepnuti na paralelni zapojeni je varianta, ale je to uz
komplikace a navic jak to vypada co jsem vystudoval na nejakem USA foru,
ze na stredovem pinu je jeste nejaka signalizace typu adapteru. Rad bych
se vyhnul nejakemu prepinani baterii. A navic tech usetrenych skoro 3kg
a nejaky objem by nebyl k zahozeni.

RV