Re: OT. žárové CÍNOVÁNÍ

pyjan pyjan na tiscali.cz
Pondělí Červen 26 17:24:13 CEST 2017

Naředit přiměřeně letovací patu a s ní to prolít. zateče do nejmenších
škvír. případě potřeby postup několikrát opakovat. Cínová vrstva je
velmi vzlínavá. Mám to vyzkoušené, když jsem dělal rozvody topení z Cu
trubek sám jsem se divil. Stačili trubku jen umazat a po zahřátí byla
pocínovaná.

Stálo by za úvahu pocínovat napřed vnitřní spirálu a poté vnější
spirálu. čili rozborka a sborka.