RE: OT. žárové CÍNOVÁNÍ

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Červen 26 14:52:26 CEST 2017

On Mon, 26 Jun 2017, Miroslav Draxal wrote:

> Ono je to žebrované, mám strach že by tam cín při homedome zůstal a udělal
> bych z toho cínový ingot. Přeci jenom rozměry průměr 200mm délka 650mm a
> váha cca 20 kg ten hrnec vylučuje.

Ta spirala se ma asi cinovat (zinkovat) zevnitr a ne zvenku ? Pak na
nejake namaceni bude potreba poradny 'kyblik' cinu. Nabylo by
jednodussi to dole zaspuntovat a nechat tam jen malou dirku na vytok,
pak to nahrat horkovzdusnou pistoli nebo horakem a nahore do toho davat
cin ?  To by mohlo vystacit s mensim mnozstvim cinu.