Pristup k pixelum obrazku ve VB 2017

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Červen 26 08:15:30 CEST 2017

A hlavne si vypnete prekreslovani plochy formu, jinak s kazdym zapsanym
bodem se prekresli plocha a pote ten Vas obrazek/bod tj. bude to strasne
pomale - nepouzitelne. Vetsinou staci prespat metodu na vykresleni formu
paint a nechat ji prazdnou tj. nevolat predka. Najdete si v google
flickering a doublebuffer, paint. Tak to vetsinou delaji hry v net
frameworku a winformu, aby dosahly rozumneho FPS.

Jirka