Protokol na PCO

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pátek Červen 16 20:14:36 CEST 2017

Kdysi jsem měl na Jablotron podobný požadavek a dostal jsem podobnou odpověď. Nicméně to bylo tak silně „kryptované“, že jsem si naskenoval pár zpráv a ten protokol bez většího zjistil reverzním engineeringem. Šlo mi jen o získání stavu tlačítek na ovladači…

Komunikace byla čistě jen posloupnost bitů a cele „kryptování“ spočívalo pouze v tom, že tajili popis tohoto protokolu.

Taky bylo zajímavé, že nebylo možné získat kontakt na žádného odborníka (konstruktéra, programátora) a komunikoval se mnou ředitel. Možná je to profesionální přístup u firmy, která dělá bezpečnostní systémy.

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of hwnews konference
Sent: Friday, June 16, 2017 3:51 PM
To: HW-news
Subject: Re: Protokol na PCO

Tak konecne prisla odpoved od Jablotronu... :-(

Autoalarm sice disponuje komunikací s PCO, ale komunikační protokol je kryptovaný a bohužel nemá otevřený formát. Tedy dokumentaci vám nelze poskytnout.

Jako PCO pro příjem zpráv tak lze využít jedině PCO od f. Jablonet.

docela by me zajimalo zda je duvodem jen holeni dalsi prachu - moc neverim, ze by meli implementovany kompletni SSL protokol - spis tipuji na nejakou sifru, kde klicem bude treba nejake vyrobni cislo apod.

no v kazdem pripade to neni moc uzivatelsky vstricne

RV