Re: Zalévání LED do průhledné hmoty

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Červen 15 14:01:09 CEST 2017

Aha, sorry, už jsem slepý.  Nicméně problém to neřeší - taky to má
kontaky, které je třeba nějak připojit ke kabelu a izolovat.

Dívám se ještě po internetu a narazil jsem na kabely k  čerpadlům -
gumové (chloroprenové pláště). Pokud si správně pamatuji, tak na našem
ponorném čerpadle je průchodka kabelu tvořená taky nějakým zalitím.

Domníváte se že tento kabel by zalití zvládl bez průsaku? A případně čím
to zalít, tím PU  anebo silikonem?

Petr