Re: Napájení UPS a serverů z elektrocentrály?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Červen 15 13:32:37 CEST 2017

To jsou celkem naivni predstavy...sice systemove spravne (takove od stolu),
ale jen do doby nez to platite vy. Vzdycky je nutne kalkulovat
cena/vykon/skody.

Takze ano pro firmu ala Google jste to popsal spravne (az na to, ze si ten
server vezmete domu...predstava, ze si nejaky takto slozity system
prenesete na jeden server a budete bez problemu doma je fakt k smichu)...

RV