3d tlac, zmena kroku Z

Milan B. milan na bastl.sk
Pondělí Červen 12 12:18:42 CEST 2017

On 6/12/2017 10:44 AM, iko wrote:
> Zdravim,
>
> vymenil som zavitove tyce (trochu krive) za trapezove, ale maju ine
> stupanie. V menu to viem zmenit, ale je to len do vypnutia. Da sa to
> zmenit natrvalo cez menu, alebo musim napalit cely soft. Tomu by som sa
> radsej zatial vyhol, nechcem umrtvit dosku...
>
> Vdaka...

Ja by som sa update firmveru nebranil - v mojom pripade to bola ta
najlepsia vec co som urobil, kedze vyrobca dodal firmver s "otunenymi"
parametrami, kde napriklad 100mm filamentu bolo v skutocnosti 80mm. A
vlastne nic poriadne nesedelo pokial som tlacil s inymi ako default
nastaveniami slicera.

Takze prepalenie firmveru by mala byt mozno prva vec.

Nieco som o tom popisal tu: https://www.bastl.sk/sunhokey-i3-novy-firmver/

-m-