Male cerpadlo

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Červen 12 09:23:33 CEST 2017

Znamy na to pouziva taku vsuvku napoji sa to na hadicu s  vodou je v tom displej, dve tuzkove baterie
a elektricky ventil. da sa to naprogramovat kedy to ma pustat vodu a je to len o nieco vacsie ako je priemer hadice.
Baterie vydrzia "vecnost". Napojit to priamo na vodovod a je vymalovane.
Nieco taketo: http://www.ebay.com/itm/Garden-Automatic-Irrigation-Controller-Timer-Water-Program-System-/142356586916?var=&hash=item21251d21a4:m:mMrhSzJT2uE_aG3gLmkEXaQ

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of balu
Sent: Sunday, June 11, 2017 10:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: Male cerpadlo

Dakujem za tipy,
vyssi prietok nie je problem. Plan bol pouzit cerpadlo na zalievanie kvetov. Mame 5 velmi velkych kvetinacov na muriku rovno nad pramenom potoka. Rozmyslal som zaobstarat taketo male, lenive cerpadlo a nechat ho bezat cely den, len pripojene na solarny clanok. Maly prietok -> maly vykon -> treba maly clanok.
Ak to ale dokaze liter za minutu tak bude treba nejaky akumulator a casovac, to ale nie je problem. Popozeram sa po niecom, aby som kazdy den nemusel vlacit niekolko kyblov vody :-) b.