OT: test.

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Červen 9 15:16:18 CEST 2017

On Fri, 9 Jun 2017, Jan 'yanek' Bortl wrote:

> Uplne velmi to pouzivane nastesti uz neni, ale bohuzel se to stale
> pouziva. Zejmena na archaickych MTA.
>
> Jsem presvedcen, ze by to melo byt vymyceno a melo by dochazet k
> prepisovani obalek. Lec zadne vypraveni v podobe RFC jsem k tomu nenasel

Takze kdyz Franta posle dopis Pepovi a ten bude mit nastavene preposlani
tak mu ten dopis na novou adresu neprijde od Franty ale od Pepy.

To mi neprijde moc dobre, elektronicka posta v podstate prevzala princip
posty papirove a tam kdyz se na cilovem miste zmeni adresat tak se kvuli
tomu taky neprepisuje odesilatel.