Budoucnost FPGA

Pátek Červen 9 06:15:50 CEST 2017

Njn, zvyk sakra... ;-)
Jinak ja bych casto ocenil MCU s nejakym malym CPLD nebo i FPGA - treba
pro rizeni KM, pripojeni nejakych spec. pameti, generovani signalu... ,
nebo i naopak, pokud by to byl treba nejaky ARM CM0. Pokud je to nejaka
51 nebo uplny nestandard se specialnim prekladacem a jeste u FPGA ktere
nema free nastroje, tak je to pro takove to bezne nasazeni dost nevhodne.
Na druhou stranu, treba ta Altera ma ve vyvojovem prostredi dostupny i
ve free verzi procesor s plnou podporou a ani nezabere moc prostredku v
zakladu, jednoduse se  to obrazkove naklika vscetne zakladnich periferi,
take reseni.