GSM,GPS(BT) modul

Čtvrtek Červen 8 20:21:39 CEST 2017

Dovolím si přiživit se na vlákně: rád bych si v rámci prokrastinace pohrál s
mobilním modulem. Chtěl bych v podstatě jen hlas, nepotřebuju přenášet data, sms a
nepotřebuju možnost komunikace s např. počítačem nebo jiným zařízením. Něco jako "co
nejhloupější mobil" (ale teda aby v běžných sítích fungoval), přidám sluchátko a
mikrofon a asi přidrátuju i nějaký malý kontroler na vytáčení, ale vlastní chytrofón
si stavět nechci.

Měl byste někdo tip? Je mi jedno, odkud bych ho koupil, Čína ani lokální nebo
globální drogerie mi nevadí. Třeba na Ali je SIM800C za <5$, sympaticky malý i
levný, ale je to to, co chci?

D.O.