MECH: protiskluzova podlozka pod neodym magnet ?

Čtvrtek Červen 8 20:05:38 CEST 2017

Jak jsou ty lepící nástěnky, tak 3M prodává tohle lepidlo i ve spreji. Měl jsem ho a
funguje fakt pěkně. Jako ty nástěnky :-)
Nástěnky mají jako podklad papír, ale dá se tím stříknout i lecos jiného a po
odpaření ředidla mi to zatím drželo vždycky na tom, co jsem nastříkal, nepřesedlo to
na druhou stranu. Čili jsem přesvědčený, že by se tím daly stříknout i ty magnety.

D.O.