LED svetla na chodbu (Zarovka ala BAY15d)

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Červen 7 12:51:53 CEST 2017

 7.6.2017, 12:32:37

No, zrejme lze podlehnou takove iluzi, ze pasek nepotrebuje nic.
A ve specifickych pripadech to muze byt i pravda, napr. pasek je v
rozvinutem stavu, nalepen na podklade se slusnou tep. vod.
(obkladacky, beton, kov ) a nevi uzavren pod krytem.
Ale pokud to dobre chapu, ani jedno z toho neni ve vasem pripade
pravda. Chcete zmuchlat 3m pasku a strcit to do bezneho prisazeneho
svitidla, s uzavrenym stinidlem.
COB byste mohl, alespon priplacnout na zakladnu svitidla, ktera byva z
0,5mm Fe plechu. At uz primo, nebo pres kus distancniho Al profilu a
tim zajistit alespon nejake chlazeni. A jeste nebudete topit na
rezistorech. No a kdyz snizite vykon pasku, zmensenim U, tak to zhorsi
"stabilizacni" funkci tech R a zdurazni se tak, rozptyl v parametrech
led, R, i ubytku U na privodech.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz