superOT: Dia Remedium

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Červen 6 03:15:08 CEST 2017

Ano, viz konec mého předchozího příspěvku.

Ještě jsem kdysi (2003?), když jsem měl chronické zažívací potíže, zkoušel
asi 2 týdny vůbec nejíst. Pak jsem si připadal jak o 10 let mladší. Ale
postupně to zas vymizelo. Asi to zkusím zas.

PH

-----Původní zpráva-----
From: gatilo
Pacient se chce uzdravit, alespon vetsinou. A obcas je pro to i
ochoten neco udelat, treba zmenit zivotospavu.
Lékař a cele zdravotnictvi, je naopak financne zainteresovano na tom,
nemocneho leciti (nikoliv uzdravit).
Kdyz je tu rec, o diabetes 2 typu, pred par roky, jsem v nejakem
pomerne duveryhodnem casopise (asi Vesmir) cetl clanek o
experimentalni lecbe ve VB. Cele to spocivalo, v prisne diete, spise
hladomoru po dobu 3 mesicu. Priblizne 90% pacientu, mohlo po te, nejen
vysadit leky, ale i se vratit k celkem normalni strave.
Kdyz se nad tim clovek zamysli, dava to smysl. Dm 2 typu, je v
podstate, vetsinou, chronicka otrava cukrem, ale telo ma nastesti slusne
regeneracni schopnosti, zarazila mne jen ta rychlost, 3 mesice je
preci jen docela kratka doba.
Rozsireni metody, ovsem veskere zadne. Nikdo nechce hladovet. Ani
pacienti, ani lekari, a uz vubec ne vyrobci inzulinu.