Zarovka ala BAY15d

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Červen 5 18:59:20 CEST 2017

 5.6.2017, 18:41:17

BAY15D je hodne pouzivana na lodich. U aut se IMHO jedna spise o
BA15D/S.
https://www.bulbamerica.com/pages/what-is-the-difference-between-a-ba15d-base-and-a-bay15d-base1157
http://www.hellamarine.com/en/products/accessories/bulbs/navigation-lamp-bulbs-bay15d-base.html
Ty lodni zarovky jdou samozrejme koupit, jen to neni, v nasich
koncinach tak beznej sortiment, takze vetsinou na objednavku a za
delsi penize. Sveho casu jsem je kupoval u Narvy cca 120 Kc/ks.
Divil bych se, kdyby cinan nedelal LED nahradu, ale jak je to s
nahradou a plavebnimi predpisy nevim.
Jestli se jedna o 3 barevna svetla, tak jde stejne o drbani se levou
nohou za pravym uchem, svitit bilou ledkou a pak to filtrovat
barevnymi sklicky. Mnohem rozumejsi by bylo svitit rovnou ledkou
prislusne barvy, ale samozrejme je to na predelavku svitilny a mozne
narazeni na predpisy.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz