superOT: Dia Remedium

Libor Kozák libor.kozak na tiscali.cz
Pondělí Červen 5 11:12:54 CEST 2017

Dobrý den,
podle mě je to jasný podvod, pokud vím tak diabetes je I. a II, typu,
obojí má stejné projevy = zvýšenou hladinu cukru, ale jinak se jedná o 2
rozdílné nemoci.

Diabetes I. typu (mám já 20 let, nyní mám inzulínovou pumpu) je
onemocnění slinivky břišní, která přestává produkovat inzulín, který je
potřebný aby se cukr rozložil a buňky ho dokázali vstřebat, léčí se
podáváním inzulínu

Diabetes II. typu (vetšinou starší a obézní lidé) je druh onemocnění,
kde slinivka funguje normálně ale tělo má sníženou ciltivost na inzulín,
léčí se prášky.

Jelikož v reklamě slibují vyléčení diabetu, o tom že jsou 2 druhy nemají
zřejmě ponětí to na mě působí velmi nedůvěryhodně. Sídlo v anglii je
taky nedůvěryhodné a pokud by to mělo takové zázračné účinky, jistě by
to všichni diabetologové doporučovali a hradila by to pojišťovna,
jelikož  léčba komplikací diabetu je stojí velmi nemalé peníze!

Libor