TEZKE OT: neprodaval nekdo nemovitost pres MM reality?

Pondělí Červen 5 07:55:42 CEST 2017

... nyni nam davaji podepsat smlouvu, ktera se jmenuje 'smlouva o podminkach koupe nemovitosti a poskytovani sluzeb'. Nejak se mi tam nezda spousta veci...
Já s prodejem nemovitosti zkušenosti nemám. Napadlo mne, přímo v hlavě, že ta cena ať za nemovitost nebo za pokutu při odstoupení od smlouvy asi nebude zanedbatelná.
Co takhle pr peněz obětovat za právníka a poradit se s ním, jak ten návrh smlouvy přeformulovat, aby vám vyhovoval - třeba že prodávající zaplatí blokační pokutu jen v případě, že k prodeji nedojde z jeho viny a vyjmenovat co konkrétně musí prodávající spáchat, aby si realitka přišla na své? A podle toho, zda na to realitka přistoupí se rozhodnout, jestli s nimi jednat dál.