TEZKE OT: neprodaval nekdo nemovitost pres MM reality?

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Neděle Červen 4 21:19:12 CEST 2017

treba https://smlouvy.gov.cz/smlouva/1711570 ? - viz “prilohy'

imho nemoznost odstoupit od smlouvy nebo jeste jim zaplatit ‘blokacni pokutu’ v pripade, kdyz z prodeje sejde.. dekuju nechci.

tm