Re: Nová laserovka vhodná pro výrobu DPS

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Červen 2 21:01:22 CEST 2017

Když jsou levné tiskárny, které rovnou, bez další pomoci, vykazují
dostatečný kontrast pro výrobu DPS, proč shánět takové, které s tím
potřebují pomoct?

PH

-----Původní zpráva-----
From: Petr Labaj
Já bych taky vynechal aceton, ale zato přidal toluen (resp. jeho výpary).
Myslím, že tvrzení "tiskárna je buď na DPS dobrá a nic takového netřeba,
nebo dobrá není" je dost zjednodušující. Výsledkem tisku tiskárny má být
motiv, černý na pohled (nikoli na průsvit), pro jehož realizaci se
spotřebuje
nejmenší možné množství toneru. A to ty tiskárny plní dobře.
Pokud chci i černou na průsvit, tak tomu musím trochu pomoct. A to
nafetování (při kterém "nabobtnají" částečky toneru) je jedna z možností.
A asi ta možnost nejjednodušší a nejuniverzálnější, protože funguje na
víceméně jakémkoli podkladě (což třeba u překrytí fixem už není pravda).