RE: Nová laserovka vhodná pro výrobu DPS

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Červen 2 12:00:17 CEST 2017

O akej "triede"  presnosti pisete?
Tento sposob je  uz aj na 0805 a 0.15inch (hrubka ciar)  nepostacujuci coz
je dnes bezny amatersky standard. Problemom je uz samotne podsvietenie ciar o via ani nehovorim

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ondrej Janovský
Sent: Friday, June 02, 2017 11:04 AM
To: HW-news
Subject: Re: Nová laserovka vhodná pro výrobu DPS

Dobrý den,

utekl jsem od laserovky k inkoustu a používám Epson L800.

Kvalitu tisku nastavím na 2880x2880DPI a tisknu 2x na fólie
https://www.copyservis.cz/katalog/folie-folex-bg-325-rs-plus-cira-do-inkoustovych-tiskaren---a4-50-listu-nastupce-bg-325

Pak jen sesadím motivy na sebe, zalepím izolepou a je hotovo. Nic nenafetovávám, svítím a s kvalitou jsem navýsost spokojen.

Foto v odkazu bylo děláno ještě s nějakou jinou starší fólií.

https://plus.google.com/photos/photo/114406786437343151618/6326902849647389858?icm=false&sqid=107422318830294647300&ssid=d7edc336-e221-450c-9214-31040e738816

S pozdravem
     Oja