RE: Lehce OT: digitalizace modelové železnice - jak na to

Radek Koutsky radek.koutsky na gmail.com
Pondělí Červenec 31 14:33:06 CEST 2017

Zdravím,

Dovolím si malou reklamu na zdejšího kolegu - domnívám se, že se nebude
zlobit.

http://fucik.name/DCC/

nicméně co se týče DCC ovládání, tak doporučuji navštívit fórum
http://diskuze.modely.biz

Mám doma také DCC ovládání a je to více než primitivní ;-)  ale také jsem na
to před X lety hleděl, jak kdybych spadl z hrušky

V podstatě elektronik si to vše postaví doma, přes nějaký PIC naprogramuje
(v rámci dlouhých zimních večerů) a ježdění je na světe...

Světla, semafory, závory apod řeším přes vlastní sběrnicový systém, neb jsem
si na to postavil vlastní panel a nechtěl jsem využívat CV kódů

R.