OT: Debiian 9, Vino

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Sobota Červenec 29 18:52:54 CEST 2017

Ahoj
Nainstaloval jsem Debian 9 a nejede na něm vino, i když jsem udělal co
jsem mohl. Zjistil jsem že v org.gnome.Vino
  při vypsání pomocí gsettings list-recursively org.gnome.Vino, chybí
klíč enabled. Porovnával jsem to s Mintem a Ubu a tam klíč enabled je.
Stejně se to jeví pokud použiji dconf-editor.
Pokud se pokusím spustit vino-server tak mi napíše že je již spuštěný,
ale při kontrole zda na portu 5900 někdo poslouchá tak nic.
Jak lze přinutit vino k fungování? Jak je možno doplnit chybějící klíč
enabled? V inetu jsem nic použitelného nenašel.
Děkuji předem za pomoc a nebo odkaz kde se mohu zeptat.
Petr