RE: Záloľní zdroj kotle z 18650 článků

Pátek Červenec 28 07:31:02 CEST 2017

Raketový motor porušením hermetičnosti se stane z baterie 18650 za jakých podmínek?
Jenom nějak odpertluji víčko? Nebo tam vrazím hřebík do nabité baterie?

Zdravím
Ladislav Kručinský

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Josef Šíp
Sent: Thursday, July 27, 2017 3:13 PM
To: HW-news
Subject: RE: Záloľní zdroj kotle z 18650 článků

Taky jsem uvazoval nejaky Akupack z 18650 Lion.
Po precteni několika clanku, jsem byl zvedavy co se stane při poruseni hermeticnosti clanku.
No z clanku se okamzite stal raketovy motor, cca 30cm plameny a clanek ihned rozpaleny do bela.
Na zahrade vypalena dira ☺
Opravdu to vyzkoušejte (opatrne), doma bych vetsi množství nechtel. Kdyztak LiFePo které udajne jen kouri.