rfid ctecka cte divne..

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Červenec 27 20:13:35 CEST 2017

Zdravim,

ty Q5 karty velmi rychle v googlu jsou zalozeny na chipu ATA5577c a
skutecne je asi mate naprogramovene na jedno cislo.

Pokud by jste to chtel overit, tak se na bity muzete podivat
oscilloscopem s tim, ze ke ctecce date nejakou civku, LC obvod. Napr zde
jednoduchy tag/emulator
http://www.t4f.org/projects/open-rfid-tag/the-open-rfid-tag/ . Na hrani
s RFID je taky dobry toto proxmark3
https://store.ryscc.com/products/new-proxmark3-kit