IoT - Lora a dalsi

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Červenec 27 10:49:05 CEST 2017

No a je nekde tedy receno kolik toho smim odeslat za den? Poslat 20 postu
za den mi prijde dost malo.... Pokud bych tim chtel resit treba
meteostanice tak bych potreboval treba kazdou minutu. Jeste by mne zajimalo
jak je reseno zaplneni pasma....chapu, ze ted kdyz tam tech zarizeni je
malo, ze to asi neni problem, ale se zvysujicim se poctem zarizeni bude
riziko soubezneho vysilani a tudiz ztraty zpravy vyssi. Navic treba takove
sluzby, ktere se budou treba synchronizovat na cas (treba mereni v kazdou
celou minutu) se zarusi uz ciste jen z principu.

RV