IoT - Lora a dalsi

Radek Koutsky radek.koutsky na gmail.com
Středa Červenec 26 14:25:25 CEST 2017

Na vývoj mám zakoupen tento vývojový kit   http://cz.farnell.com/microchip/dm164138/eval-brd-rn2483-class-a-lorawan/dp/2499797

Používá to klasiku modul RN2483 (nyní již 2483A)

Je to strašně primitivní na ovládání – pouze přes (jakoby AT) příkazy – zde je popis http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/40001784B.pdf

Je nutné si na ČRa domluvit schůzku a požádat o zkušební provoz. Dají Vám potřebné údaje, kam budou sypat data a kam je budete sypat Vy.

K tomu je nutné mít již předem zakoupen modul, abyste jim poskytl UID toho modulu a oni ho nasadí do provozu.

R.