Re: Záložní zdroj kotle z 18650 článků

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 26 13:30:09 CEST 2017

Myslím, že celkem není důvod, aby Pb baterka byla natolik KO, že nedá
tyhle malé proudy. Navíc tak, že byste to předem nebyl schopný poznat.
Mám baterky určitě víc než 10 let staré, a pokud se k nim člověk chová
slušně, tak prostě drží. Kapacitu už sice budou mít dost sníženou, ale
jsou natolik kapacitně předimenzované, že to nevadí.

Moc jsem nepochopil ten kotel na dřevo s ručním přikládáním. To se
naloží a pak to těch 5 hodin hoří? Proto je tam třeba to trvale běžící
čerpadlo?
Pokud ta nádrž není moc daleko nebo nějak nešťastně umístěná - to nejede
na samotíž?

PL