Re: Zdroj pro digitrony - hřeje se

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Červenec 26 12:29:58 CEST 2017

Ta debata o tom PROC se vsude cpe 555tka tu nedavno sla...chapal jsem to v
dobe, kdy v kramech nebylo skoro nic k sehnani, ale dneska je tech svabu do
menicu vsude k mani neskutecne mnozstvi.

Kdyz uz nostalgie tak treba i tu prehistorickou MC34063

http://www.stefankneller.de/elektronik/nixieuhr/plan/npsu.gif

RV