jake radio - bylo: Hifi Sony - nekupovat

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Neděle Červenec 23 01:24:46 CEST 2017

Vy chcete dvě věci najednou - technicky pokročilé rádio, které téměř
nikdo nepotřebuje a zároveň má být spotřební elektronikou.

Jenže dneska jede masově rádio buď jednu stanici celý den (stavby,
obchody ...) nebo si to lidi pustí přes mobil nebo televizi.

Standa