jake radio - bylo: Hifi Sony - nekupovat

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Červenec 22 15:26:13 CEST 2017

Ja som chcel prirucne radio na CD a USB, ale s _textovym displejom_, aby som nemusel losovat naslepo pesnicku. Neexistuje, asi by to bolo drahsie o 3 centy. :-(

Dňa 22. júla 2017 13:50:27 SELČ používateľ "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz> napísal:

--
iko

Tento email neobsahuje virusy, pretoze nepouzivam MS Windows.