c - podciarkovnik na zaciatku mena premenej

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Červenec 22 12:21:22 CEST 2017

>je tam pouzity _Prve_velke_pismeno
>v podstate poznam 2xpodrznik je pre prekladac

Dva podciarniky su ekvivalent jedneho podciarnika a velkeho pismena (vid
spomenuty C99 7.1.3); oboje je vyhradene pre prekladac t.j. sa nema v
uzivatelskom programe pouzivat nikde, bodka.

>navyse je to pouzite v
>typedefe cize

Nie nahodou norma v tejto suvislosti pouziva pojem *identifikator*
(identifier), ten zahrna vsetko - mena premennych, funkcii, typov, enum
konstant, ba dokonca - co moze niekomu tiez prist ako prekvapenie - aj
mena preprocesorovych makier ba dokonca mena parametrov v
parametrizovanych makrach (C99 6.2.1#1). Takze je to jedno kde, nema sa to
pouzivat.

>prevzal som kod po kolegovi

Bohuzial, je to velmi rozsireny nesvar; Vasho kolegu by som vobec nevinil,
lebo sa to da vidiet v roznych ukazkovych zdrojovych textoch kdekade.

>a predtym ako to upravim som chcel vediet
>vsetky suvislosti.

To je chvalyhodne :-)

wek