jake radio - bylo: Hifi Sony - nekupovat

Sobota Červenec 22 12:18:19 CEST 2017

zeptal bych se místních odborníků. Chtěl bych si koupit nějaké "hifi"
rádio. Po dobrých zkušenostech s autorádiem v Rapidu bych chtěl něco s
digitálním zpracováním signálu FM, pak kdyby to mohlo mít pokud možno KV
pásma ideálně s možností poslechu amatérských pásem takže i SSB (ale to
není priorita). Pak kdyby se to dalo použít pro buzení aktivních
reprobeden, takže nějaký ekvalizer a přepínání vstupů (z TV, z CD
přehrávače pokud by nebyl rovnou v tom) a výstup linka 1,5V. Dělá se
vůbec něco takového?

Anděl